1 Kasım 2019 Cuma

Arazi işleri part 2

17 günlük bir uğraş sonrası elektrik sorunumu çözdüm , sulama amaçlı elektrik başvurumu yaptım, projesini çıkarttırdım toplam 11 bin tl masrafla bu işten çıkıyoruz , aslında güneş paneli de bundan çok daha pahalıya gelmeyecekti ama burada 2 korkum oluştu, ilki yarın emeklilik olur kışın gitme isteği olur;iş ısınmaya girince güneş paneli sistemi 30 binlere çıkıyor , ikincisi uzun süreler arazime gitmeyeceğim biri topladı kamyonete yükledi benim  2 ay haberim bile olmayabilir.Dolayısıyla şebeke elektriğine harcanacak para daha mantıklı geldi, başvurunun onayını beklemeye başladım

Elektrik aradan çıktıktan sonra onümde 2-3 ay olacak ev yaptırmaya giden süreçte  ; ocak sonrası yıllık izinlerimi ev yaptırma aşamasında kullanacağım dolayısıyla 2019 a ev işine girme  şansım kalmadı zaten hem bütçem zedelendi hem de işin her detayını kurcalamadan sakız bile alabilen biri değilim dolayısıyla zamana ihtiyacım olacak.

Peki bu 2 ayda neler yapacağım ;

Öncelikle ahşap ev yapan tüm firma ve ustalarla görüşüp bir değerlendirme yapmam sonrasında da karar vermem gerekiyor.
Bu kararı verirken fiyat,toplam yapılacak iş, kullanılan malzeme, sözleşmelerinin profesyonelliği , haklarında yapılmış yorumlar ve bu değerlendirmemi geçen firma olursa  örnek yapı ziyareti gibi aşamalarım olacak ki bu süreci de buradan paylaşacağım, belki işine yarayan biri olur.

Umarım bu emeğe değen bir süreç sonucu olarak subat-mart ayında ahşap evime kavuşurum.

Esenle Kalın

3 yorum:

  1. Sonuna kadar takip etmeyi düşünüyorum.Aşamalarını bizimle paylaşırsanız seviniriz.Inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, memnuniyetle paylaşacağım inş sizin de ev süreciniz istediğiniz şekilde tamamlanır :)

      Sil
  2. Benim de arayışım bir dublex ev planı şöyle kullanışlı bir plan 3 yatak odalı üst katta teras ve 2 oda alta ise mutfak ve salon ve bir yatak odası ideal olculeri ne olacak felan o şekil düşünceler

    YanıtlaSil