1 Kasım 2019 Cuma

Ahşap Ev firması arayışı ve ifşalar Part 1

Daha önce bahsettiğim üzere kılı kırk yarma, ve her  detayıyla ilgilenmeden hiç bir iş yapamama hastalıklarından müzdarip biri olarak 2 aylık firma arayışı sürecime başlıyorum

google'a ahşap ev firmaları yazdıktan sonra gelen seçeneklere bakıyorum, baktıkça utanıyorum, hırsızlık bu ülkede bir hastalıga dönüşmüş.

Hem bir arşiv olsun diye hem de uyarı amaçlı en kötülerle başlıyorum:

Yabancı kaynaklardan fotoğraf çalıp siteye eklemek bunun alıntı oldugunu belirtmediğiniz sürece benim gözümde dolandırıcılık...

İlk karşıma çıkanlardan başlayayım;
Birahsapprefabrik
Www.birahsapprefabrik.com



Ne güzel evler değil mi? Aslında böyle evler yapmış bir firmayla görüşmek lazım peki ben görüşür müyüm? Hayır , şöyle bir ufak sıkıntıları var ki bu evler kendilerinin imalatı değil, yabancı firmaların yapıları, inşaat işinde esinlenmek doğaldır ama başka birinin yaptıgı işi kendiniz yapmış algısı yaratacak şekilde kullanmak bu hiç masum bir hareket değil.

Fotoğrafların birini aldıkları firmayı buraya ekleyeyim diğerleri de rahatça bulunabiliyor zaten:
https://lecaseprefabbricate.com/tradition/asteria-144

Ağaçtanvillalar / dülger usta
http://agactanvillalar.com/
http://www.dulgerustaormanurunleri.com

Evet yine güzel evlerle dolu bir site, görüşmek lazım mı?
Bence değil, siteye koydukları evler yine kendilerine ait olmadıgı gibi bir adet timelapse videoyu (ne güzel bizim firmalar timelapse video yapıyor diyecektim) da çalıp bir güzel eklemişler, videonun sahibi nazikçe bize referans verin demiş adama cevap bile yazmamışlar, videonun orjinali için:https://www.youtube.com/watch?v=4FyRE8Zr2eE

Geçiyoruz


http://www.ahsapevankara.com/  firma adını bulamadım:

Evet dünyadan beğendiğimiz evlere ait fotoğrafları toparlıyoruz , kendimizin yapmadıgına dair en ufak bir yazı koymuyoruz ya tutarsa diye müşteri bekliyoruzculara bir örnek daha.

Yinede kendilerine teşekkür etmek lazım fotoğrafları aldıkları fin firmalarını bulmamı sağladılar, burada ev yaptıramasak da tasarımda referans olarak yararlanabiliriz


http://www.egeahsapdekorasyon.com / ege ahşap torna

Google'a en güzel ahşap evler yazıp böyle  fotoğrafları indirip sitemize ekliyoruz, o ev gerçekte amerikadaymış biz yapmamışız ama bakınca biz yaptık zannederler hiç umrumuzda olmuyor...


Fırsat buldukça bu ifşa olayına devam edeceğim, bu arada kendi ürünleriyle iş yapan bu en masum  tabirle yanlış yönlendirme olayına girmeyen firmalar yok mu? tabii ki var ama onları listeliyorum ve iletişime geçtikten sonra bilgi paylaşımı yapmak üzere ileriye atıyorum...


8 yorum:

  1. iyi firmaların paylaşımlarını bekliyoruz Erdem bey, Şimdiye kadar yazdıklarınız için ayrıca teşekkürler.

    Not: blogger adıma takılmayın lütfen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim. İyi oldugunu dusundugum firmaları değerlendirmem biraz zaman alacak bir süreç, mail ve telefon trafiğine basladım gelişmeler oldukça yazacağım.

      Sil
  2. Merhaba Erdem Bey,

    mobimod house firmasina bakabilir misiniz rica etsem? Burdan dusunuyorum ve fikirlerinizi cok onemsiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yusuf Bey Merhaba,

      Sanırım bu daha önce videosunu izlediğim can konteyner firması,
      Ben konteyner yapı dusunmediğim için çok üzerinde durmamıştım ve herhangi bir iletişime geçmedim, sitesinde de ürün ile ilgili detay pek yok , yazılanların hepsi ölçü ve birim olmadan anlam ifade etmeyecek şeyler, dış cephe lambri kalınlıgı ne kadar, konstrüksiyonda kullanılan çelik tipi ne ve kalınlıklar vb...) fotoğrafların da çoğu 3d render pek bir şey ifade etmiyor.

      firmadan detaylı bir teknik şartname isterseniz değerlendirme yapabilirim,

      mail adresime yollayabilirsiniz: erdem.kilic.yz@gmail.com

      Sil
  3. Cok tesekkur ederim donus icin.

    Memnuniyetle size iletecegim. Ancak benim dedigim firma Bursa'da, can konteyner Izmit'te. Acikcasi sizin begendiginiz Ankara'daki ahsap evi dusundum ancak Canakkale'deki yerim acisindan endiselendim, korumasi, maliyeti derken, konteyner dusunmeye basladim. Bu dedigim firmanin instigram hesabinda yapim goruntuleri de var, musait oldugunuzda bir baksaniz, mutesekkir kalirim. Umarim gonlunuze gore olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yusuf Bey Merhaba,

      Ben herhangi bir yapım videosu bulamadım. Ölçülü mahal listesi veya imalat bilgileri içeren teknik şartname edinebilirseniz bakalım nasıl yapıyorlarmış.

      Sil
  4. vay be inanılır gibi degil ülkemizde savcı lar profesörler dolandırılıyor izin kadar inceleme ve araştırma yapmıyor lar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Huydur çıkmaz , belli bir meblanın üzerinde ne alacaksam alayım bir blog oluşturacak kadar süreçten sonra alabiliyorum :)

      Sil