21 Aralık 2019 Cumartesi

2020 ye girerken ahşap evim konusundaki son gelişmeler

Merhaba,

Normalde aralık başında tamamlayacağımı düşündüğüm ev yaptırma sürecim , Afrika Gana Cumhuriyetinde bir şantiyeye 20 gün yollanmam sebebiyle biraz sekteye ugradı. İnternet olmayınca ister istemez araştırma sürecim duraksadı. Neyseki 2 haftalık bir izin hak ederek geri döndüm ve kaldıgım yerden devam edeceğim.

Blogu takip eden aylık ortalama 1500 kişiye teşekkür ederim ben bu kadar ilgi olacağını dusunmuyor 2-3 kişi bakar ben de yazarken biraz daha verimli çalışırım elimde bir günce olur diye düşünüyordum.

Son durumda görüştüğüm firma sayısı 3 e indi ve bu hafta örnek ev ziyaretlerine başlıyorum.
Sanıyorum bu izinde artık sipariş noktasına geleceğim ve bu aşamada deneyimlerimi tekrar paylaşacağım

Takip eden ve yorum yapan herkese en içten  teşekkürlerimi sunarım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder