8 Nisan 2020 Çarşamba

Ahşap Evimle ilgili gelişmeler

Malumunuz siparişimi ocak ayında verdim, nisan ayında evime kavuşmayı düşünüyordum.

Malesef corona illeti yüzünden ben kendime düşen işleri tamamlayamadım.

Normal şartlarda mart ayında subasmanı bitirip araziyi teslime hazırlamam gerekiyordu , fakat bu mumkun olmadı.

Mart ayında iş için Ankara'yı ziyaret ettiğimde Masifev firmasının da fabrikasına uğradım, bizim evi çoktan üretip hazırlamışlar , açıkcası yapılan işi de çok beğendim eksik diyebileceğim tek nokta iç masif kapıların enleri bana biraz düşük geldi , 82 cm civarındaki kapılar yeterli olur ama keşke 90 cm olmasını isteseymişim.

Biraz önce de firma yetkilileriyle konuştum şehirden çıkış yasagı kalkar kalkmaz montajıma başlayabileceklerini ilettiler.

Su durumda şehirden kaçılabilecek bir evimin tamamlanmış olması içimi rahatlatırdı ama malesef ben de gidip subasman işlerini yaptıramıyorum , subasman işi için başında durmam şart güncel durumda da otelde kalmak istemiyorum,  süreç uzarda çözemezsem ahşap taşıyıcı sisteme çevirebilirim siparişimi.

Bakalım artık nisan sonuna kadar bekleyip karar vereceğim,

Şimdilik bu kadar, takip eden herkese tesekkürler

7 yorum:

  1. Merhaba ben de masifev le calisicam. Ama subasman konusunda kararsizim. Beton olsun istemiyorum arazide. Ahşap iskele düşünüyorum. Ama onun altininda yilan bocek yuvasi olma ihtimali var. Ne dersiniz?

    YanıtlaSil
  2. Bir diğer sorumda şu olacak. Yazın çok sıcak olmasindan, içerde oturamamaktan korkuyorum. Klima koyma şansım yok... :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba
    Bu durumu ancak bu tarz evde yaşamış birinden net olarak oğrenebilirsiniz , ben çok sorun çıkacağını zannetmiyorum gezdiğim evlerinde zeminde bir boşluk görmedim. gerekirse istele altlarını başka bir malzeme ile kapatabilirsiniz.Haşeratin sevmediği bitkilerden çevreye ekebilirsiniz.

    Klima konusunda beklenti de iklimde önemli, kullandıkları malzemeler yalıtım olarak başarılı ama benim arazimin oldugu yer yazın 42 dereceleri görüyor avantajım sürekli bir rüzgar ve hava akımı var , ilk aşamada klima taktırmayı dusunmuyorum ama ileride lazım olabilir.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba , öncelikle başarılar dilerim , yıllardır hayalim olan şeyi bu corona belasından sonra yapmaya karar verdim , insanların artık toprağa dönme zamanının geldiğini düşünüyorum , sizden ricam maliyetler konusunda aydınlatabilirmisiniz?(Firmayı inceledim , benim istediğim tarz özel projeye giriyor , ama en azından fikir sahibi olabilirim) tebrikler tekrar

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,Woodlife diye bir firma denk geliyor sosyal medyada son zamanlarda.Rastladınız mı hiç?

    YanıtlaSil
  6. Merhaba.
    Subasman işi için başında durmam şart demişsiniz. Bunun sebebini öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
  7. Selam, yazılarınızı ve verdiğiniz harika bilgileri inceledim ben süreç hakkında hiç bir fikri olmayan biriyim fakat doğal yağlar ile korumaktan tutun da alt yapıya kadar muhteşem tüyolar öğrenip farkındalıklar kazandım sayenizde, hayalini kurduğum evim için şahane alt yapılar bunlar. Yazılarınızı ilgi ile takip ediyor olacağım, yapılan evinizin muhteşem olması dileğiyle.
    Saygılar.

    YanıtlaSil